Harry Potter n0. 7

Alltså bloggfreak eller vad... Min kompis ska ringa mig så vi kan supa huvuden av varandra, men hon gör det inte. Och jag tänker på böcker.
I alla fall. Jag ljög för mig själv. Ja, jag läste sjunde boken av Harry Potter igen. Och nej, den var inte så dålig som den var för ett år sedan. Det finns en UNDERBAR scen om the snitch, ni vet guldbollen eller vad den heter på svenska... Vänta fick tvångstanke nu, vad heter den på svenska? ... Hmm... Ska googla, softa lite... AHHH VAD HETER HORAN... KVICKEN... Iaf, var var jag? Hmm... Ajuste, KVICKEN (fan va fjantigt det låter, the golden snitch låter bättre, men IAF).

The golden snitch i sjunde innehåller en message; I open at the close.
Det var den bästa delen av hela boken, shit vad jag ryste alltså.
AHHH Potty boy kommer tillbaka :D, hon har skrivit ännu en bok, fast det är inte pottan som är med i den... Iaf, den heter THE TALES OF BEEDLE THE BARD och kommer i december...

Wohooo! Ska nog vänta lite med mordtankarna på Rowling...
Alltså... Nu har jag ingeting mer att skriva, men jag vet att jag kommer ruttna så fort jag skickar inlägget... Palla. Ska ta en cigg, brb.

Så, det gick snabbt, va? Så vad ska jag skriva om... Hmm... HMMM... Böcker? Nee, pallar inte. Filmer? Pallar inte. Killar? Vad betyder det ordet?
Livet? Har inget
:( Fan vad jag ruttnar. Jag hatar att vara tjej. Varför måste tjejer fixa upp sig? ALLTSÅ VARFÖR? Det enda killar behöver göra är doppa handen i en vaxburk och dra handen genom håret. Om de är rakade, så INGENTING. Varför måste jag vara tjej? Vänta... Brrr, tänk dig att ha hår i ansiktet. Bröstkorgen. En snopp som kan göra vad den vill när den vill utan att man själv vill det. Okej, iofs har vi en MENS som kan göra vad den vill, typ när den vill. Men iaf. Jag vill vara kille. Eller? Ne, men jag vill att tjejer ska sluta ta sån tid på sig att fixa sig. Varför? VARFÖR tar det en sån tid för dem?

Jag tänker inte avsluta inlägget fortfarande, min instinkt säger "RUTTNING", så vad mer kan jag skriva om? Jag lyssnar på 2pac, och jag vet inte varför. Jag var en hiphopare när jag var 14, då lyssnade jag på honom. Och nu. 8 år senare. IIH. Har det gått 8 år? Blä. BAJS. Det är inte ens underhållande att skriva och försöka komma på vad man ska skriva.
Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback