Lalala

SENASTE

1. Kompis/kompisar du träffade:
Mimi o Michelle
2. Personen du pratatade med i telefon:
Mimi
3. Du fick SMS av:
Jovanka
4. Du kramade:
Mitt gosedjur

IDAG

5. Kläder
Shorts, linne
6. Bättre än igår
Klockan är 2, vettefan. Men med tanke på igår, "hemmafest", så är det nog bättre idag.

IMORGON

7. Är det
Lördag
8. Planer
Vara bakis och festa.
9. Händer imorgon
Tyst.

FRÅGOR OCH SVAR

10. Det första du gjorde i morse?
Kollade vad klockan var
11. Vad åt du sist?
Strepsils
12. Tror du på distansförållanden?
Ja veeennee asså
13. Vem tänker du på just nu?
Mina grannar. Som kommer att mörda mig.
14. Tror du att personen tänker på dig med?
Japp, vilken metod de ska använda
15. Vart reste du sist?
Sverige
16. Vad gjorde du igår kväll?
Hade hemmafest
17. Liknar du din mamma eller pappa?
Båda.
18. Ler du ofta?
Nej.
19. Välj en (kärlek, skönhet, kreativitet)?
Kreativitet
20. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna?
Ibland
21. I vems säng sov du i igår natt?
Min egen.
22. Vilken färg har din tröja?
Orange o vit

SORG

23. Har du någonsin gråtit tills tårana tagit slut?

Ja
24. Har du någonsin gråtit dig till sömns?
Nej
25. Gråter du när du skadar dig?
Nej

LYCKA

26. Är du en glad person?
Venne

28. Kan musik göra dig glad?
Ibland

KÄRLEK


29. Har någon annan än din familj sagt "Jag älskar dig"?
Ja
30. Har du någonsin sagt "Jag älskar dig" och menat det?
Ja
31. -
-
32. Är du nöjd med det?
Säg what?
33. Är du kär?
Nej

Kommentarer
Postat av: karrro the one and Only!!!!!

HAHAHAHAHA asså guuud vilka jobbiga frågor läste varje fråga asså skjuuut mig NUUU!!!! världens längsta!!!



saknar dig xoxo love u K girl

2008-11-10 @ 18:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback