Volcano

Alltså, jag ska inte komma och påstå att jag har ett liv och att jag är en upptagen människa, men ändå... Det finns ingenting värre än när något irriterande tar upp ens tid. Så, jag sitter vid tvn och tittar på en film. Ja ba yeees, Don Cheadle, Tommy Lee Jones och den där blonda lebben från Men in Trees eller vad den nu heter... Anne Heche... Så vare. Filmen handlade om lava som hotar att utrota hela LA. Okej, de fyra första orden i förra meningen så tänker man, "Aha okej, det kan vara en okej film." Sedan står det: LA

SKAFFA. ETT. LIV.

Och det värsta i allt är, att jag fortsätter kolla. Det var den töntigaste filmen jag har sett. Påminde mig om serien Sunset Beach när de hade en curse på ett halsband eller något skit, och så sprang alla till kyrkan med den eller något (de var typ i LA - såklart), och krossade förbannelsen. Det är inte det värsta. När de lyckades... så började det snöa. Alltså rysningar av töntighet får jag nu!!! Varför gör jag såhär mot mig själv? Varför kollar jag på det här skitet? VARFÖR kan jag inte ha ett liv?

Men jag kom på det ALLRA ALLRA VÄRSTA!!! Tänk dig att någon skriver en skithistoria som ovan, och tänker "Shiiit vilken bra idé!!!" H*n visar det till vänner och familj, som tycker manuset är skitbra, och uppmanar fjanten att skicka det till en filmbolag. I bolaget läser de skitmanuset, och även de tänker "Jävlar, den här filmen kan säkert bli lika stor som Borta med Vinden."
Sedan ringer de kändisar, KÄNDISAR som Tommy Lee Jones och Don Cheadle. Och de tycker manuset också är bra, och vill göra filmen.

ALLTSÅ, jag har gått igenom många skämmiga moment i mitt liv, men jag skulle aldrig kunna skämmas så mycket med att ha att göra med en så dålig film. JA SÅ DÅLIG ÄR DEN, JAG ÖVERDRIVER INTE. Visst, jag såg filmen i 30 minuter, så jag är delaktig på det sättet... Men att ens tänka tanken "Hmm, vi kan säkert få några oscar för det här."

Varför finns så dåliga filmer? Kan jag få möta "genierna" som tycker den är bra? Snälla?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback