Harry Potter


Såg de 6 böckerna av Harry Potter nu här hemma hos mig. Jag undrar om jag ska läsa om dem. Vänta.. innan jag fortsätter måste jag säga; jag vet att jag är en tönt, men asså om du inte har läst böckerna så.. tyst asså.. va bara tyst..

Iaf. Jag har läst 1-5 kanske 10-15 ggr.. 6te boken, 2 ggr.. Sista boken.. jag kan fortfarande inte prata om den.. knappt. Läst den en gång. Sååå besviken. Och jag grät. Ja, jag är en tönt. Men Potterpojken har varit en del av mitt liv.. Jag grät för att
1. Hela berättelsen var slut
2. För att den sista boken sög så hårt
3. För att den sista boken var SÅ DÅLIG
4. För att den var sämst
5. För att Neville Longbottom fick ett bra slut
6. För att Dumbledore ... jag kan inte prata om det, mitt hjärta värker
7. För det som hände Fred Weasley
8. Dobby
9. Lupin
10. FÖR ATT FITTBOKEN VAR SÅ DÅLIG.. och förstörde för mig för alla andra böcker
11. För att jag fattade att Snape var ...

Och typ.. lite mer.. Men sjunde boken är i Sverige.. Och jag ska aldrig läsa den igen.. SÄMST

Läs inte Harry Potter, du kommer bli sååå besviken på hur *****en sammanfatta allt.. Kuk.. Nu blev jag deprimerad igen.. Som när man läser sjätte boken, på slutet.. Kommer ihåg att jag grät i 5-6 timmar.. Jag vågade inte säga till någon att jag grät (jag var 18), sen så ringde min syrra mig som va då 25.. Hon sa att hon grät i en vecka o hennes pojkvän fick trösta henne hahahhahahaa...

Hatar Harry Potter.. Nu blev jag på värsta dåliga humöret.. Men jag ska säga er vad som tar PRISET

För typ 6-7 år sedan läste jag Sagan om Ringen.. Ni vet i slutet av det sista kriget i filmen, när Merry ligger på krigsfältet helt skadad.. så kommer Pippin och blablabla..

Iaf, i boken så dör Merry. Alltså, hur Tolkien beskrev det, jag svär jag grät i en vecka och jag kunde inte läsa boken för jag var så deprimerad.. EN HEL VECKA SENARE, när jag äntligen kommer över en del av sorgen.. jag läser boken.. och vad står det? VAD STÅR DET
Merry lever.
Jag hatar Tolkien. J.K. Rowling hatar jag mest iofs.. Slampa. En dag min vän, ska jag införskaffa ett vapen och tvinga henne skriva en till bok.. eller vänta.. fan, jag är pacifist.. fuck.. Iaf. Jag var typ 12 år när jag började läsa HP. Jag hade precis blivit utfryst från hela klassen.. så gick jag till bokaffären och såg den där jävla harry potter på hyllan.. varför inte tänkte jag.. köpte boken och läste den.. fastnade DIREKT! skönaste böckerna jag svär, kände igen mig i den där potter.. sen så blev jag inte utfryst mer, men han var en skön tröst.. speciellt den där jävla skolan.. fyfan vad jag ville gå där.. vill gå där hihi.. 7-8 år väntade jag på hela serien.. och nu är den slut.. och det var 1 år sen, men jag kan ändå inte fatta det.. Alltså, man skulle kunna tro att man borde vara tacksam att slampan (aka J.K. Rowling) skrev böckerna.. men med det där slutet, jag är fort. besviken.. SJU ÅR!!! Bitch.

Diana Potter. Haha. Nörd.

Kommentarer
Postat av: karro

asså diana du e sjuk jag svär jag ska läsa harry och gråta i en vecka sen :P ALDRIG!!!

2008-06-11 @ 01:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback