Even if Im down, Im going up

Fucked up saker har hänt. Jävligt fucked up. Jag är så ledsen (har ej varit såhär ledsen på ett tag) att det är makalöst. Skulle kunna ta en kniv o dra n dn i mitt hjärta (skulle aldrig göra det) för att dra ut den o sen döda andra fittskvallerhoror (skulle kunna göra det). Iaf. Inlägget hanldar ej om det. (Ja jag är full men ja skiter i) utan om min älskade KUMA.

Dagen var som igår. Jag var 13 år gammal o ja va på plattan med Vuki. Och där stod hon. Min framtida kuma. Min Mimi.

Yes, jag är döpt nu. Och jag låter som bögarnas bög men jas kiter i. På den tiden trodde jag att blod var allt. Idag, eller snarare för 3 år sedan fick jag reda på att det absolut inte var så.

1. flör några halvfittsyrror

2. för att ja träffa mimi

HZHAHA gud vilken bög ja e ! men jebiga d e sant... Min Kuma! Ja e så ledsen nu , men så fort ja pratar med henne mår ja bra. Hon kan säga hora slampa allt... ja mår bra ändå. för hon känns som min familj. o hur lågt man kangå ner på en skala spelar d ej ngn roll, att veta att såna som hon, mina (helsystrars + en halvsyster) systerdotter o mamma finns så är det ändå kej... livet tar inte slut... MEN ÄNDÅ FITTSKVALLERKÄRRINGAR FITTOR FÖRSTA GÅNGEN På 3 ÅR ATT JAG MÅR VÄLIDGT BRA. INTE "OKEJ JA MÅR BRQA" UTAN BRQA" OKEJ O HORUNGAR MÅSTE FÖRSTÖRA DET!!! GUUUUD



ÅH GUD VILKA HOROR SNÄLLA GUD SÄG ATT DET BLIR BRA! JA MÅSTE INTE VA HMED HONOM MEN SÅ ATT HAN VET VILKA SLAMPOR HAN UMGÅS MED,....

nu måste ja te en födelsedagsfest "wooho"... ja ja min marijana kmr va där.. hoppas d blir kul... eller okej.. eller ngt ffs


OCH GUD en sak... it isnt over.. Japp, ja fann en präst som ville döpa mig o en kuma som ville ha mig som guddotter... im coming up o va beredd för d men whatever coming up! weither u like it or not...

omg vilken örfil d blir för mig för alla stavfel... JEBOTE OI SA JASAM MÄNNISKA ALÖI NEEEJ hata mnnsikor

puss puss nu måste ja dra asså helvete nej nu får ja ångest hon ba snäll o bjuder en cp som mig... adjö nu... hor ja e.. NEJ JA E INTE... AH Lovet asså Livet...

säg att "all was weelll"plz :( puss o bye horungesmammaknulladne-paj


Kommentarer
Postat av: Mimi

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 u are my sunshine!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback