Full, Nykter, Bakis

Jag vet inte vad jag är nu. Okej, jag är nog full för jag sitter och drickery whisky. Jag har sovit FETT dåligt de senaste 3 dagarna, har inte ätit mat på mer än 3 dagar (o när jag väl lyckades så spydde jag ut det, en kär kuma (Mix) fick hröa det vackra lätet hahaha).

Trodde inte man kunde må såhär. JA JAG TYCKER SYND OM MIG SJÄLV JAG SKITER I!!!

Men probvlemet är... Stolthet. Jag fick en av livets hårdaste läxor angående det, och nu rub DET IN MY FUCKING FACE med att kuka till sig. Men ej min stolthet nej. Kuksugare. GUUUD VA HJA E SUUUUR ja pallar inte ens va ledsen mer. Svälj din jävla stolthet! det här handlar inte om vad som är rätt o vad som är fel, det här handlar om ngt fint som kan fortsätta va så! Men NEJ du måste runka av dig själv som en kuksugare... släpp det! JKa det är svårt att ens vänner sviker, men orka ge upp allt då! slampa

GUD VAD IRRITERANDE

hata livet, hata honom, hata alla juggar o deras bondesätt att tänka och speciellt att "SKVALLRA"!

Fittliv. Fittjuggan. Fittmänniskor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback