Hola

Japp. It was not all was well. Ibland händer det så. Jag förstår inte poängen med allt, men jag kommer att låta som bögarnas bög. Visst, okej, jag är i chock, det gör ont... Men Vuki Asssååå HAHAHA hon kunde inte ha sagt klockrenare!!!

Jag ba; Jag behöver en rebound

Vuki; Jag säger det, jag borde ha låtit dig kyssa Milan Panic



HAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAH! Jag vet inte exakt varför det är så roligt :D. Killen ser inte dålig ut osv, men det var klockrent! Just vad jag behövde =).

Wiiiieee!!!

Nej ingen wie. Japp, jag är ledsen. Men en sak är säker, jag hoppas att den här gången gjorde han slut och menade med förklarningen!!! För förra gången var det orättvist! Nu är det en annan 5a, och om det ska vara så... Ja, det har gått några timmar men ändå! Jag respekterar det. Tänker inte hämnas eller pippa runt eller något, utan fortsätta vara jag! Jag kanske är lite störd ibland och tänker inte efter, men killen hade för höga standard och jag nådde inte upp till dem helt enkelt!

Det gör ont, jag önskar jag kunde ändra det förflutna... Men det är så det är. Vet fort. inte poängen med allt, men om han inte har känslor längre, finns inget jag kan göra. Ska inte tvinga fram hans känslor, trycka ner dem, förvärra mina eller förbättra dem. Bara att... FUCKAAA UR

Jepp. Mitt hjärta är krossat (o ja e full nu). Kommer säkert gråta skratta fucka ur. Men just nu... Tack Vuki!!! Made my fucking day :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback