Historien om ...? Det finns inget ord för det här.

Det här är en sak som jag har velat skriva, bara för att få ut det. Men att skriva det innebär också att jag inte kan ignorera det, att det inte betyder att det var ett falskt minne utan verkligen sann. Alltså det kliar i fingrarna... Inte av att skriva, utan att slå någon.

Det handlar om TÖNTIGHETERNAS TÖÖÖÖNTTTTIGHEEEET!

Min vän Mixie var tvungen att skriva om det, fast jag har bett henne att inte göra det.

Här är inlägget; http://jankovic.blogg.se/2009/january/idag-och-en-handelse.html#comment


Att göra en "lång" historia kort. En 22-årig tjej tycker att hon är SKITball för att hon "knäckte" en kille. Hur? Med att vifta med handflatan framför hans ansikte och säga; Talk to the hand.


Alltså även om jag bodde på 50-talet så skulle jag skämmas. Det är okej (men knappt det) att driva om det, men bruden var helt allvarlig. Hon trodde att hon var Chuck Norris. Det VÄRSTA är att flera tyckte att hon var skitcool också.


Alltså till och med min lever rodnar av skam. Jag tror Gud gömde ansiktet i händerna när han hörde det. Jag tror att djävulen sakta slöt sina ögon och tänkte; "Snälla, säg att jag hörde fel. Snälla." 


Hon är 22 år gammal. Det skulle vara gulligt med en 5-årig unge som sa så.


22 år gammal. Två 2or. Hon har levt igenom 22 vintrar, vårar, somrar och höstar.

Tjugotvå år gammal. 22 years old. 22 år gammal.


GUD VAD PINSAMT!


Alltså jag har gjort många skämmiga saker i mitt liv. Allt från att ha tvingat en vakt att trösta mig då jag snorat ner hans uniform för att min katt dog till att ha kissat precis utanför en festlokal där alla känner alla (och hälften såg mig).


Men allt som är positivt har något negativt. Och det som har något negativt, har också något positivt.


Så det positiva i den här (no comment) episoden, är att jag

Kommer

Aldrig

Mer

Skämmas

För

NÅGOT

I mitt liv igen. För det där tog rekordenas rekord. Alltså... nej, det finns inget mer att säga om det. För det finns inte ord som kan beskriva det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback