100%

100% att det kommer bli kalabalik av det här inlägget.

Iaf. Idag pratade jag med min vackra, UNDERBARA, mamma och min BÄSTA (underdrivet ord) SYSTER.

Om 11 dagar fyller jag 22. Så jag frågade dem; vad i helvetets fitta har jag gjort med mitt liv? Det finns människor som har fuckat ur vid 22, de har rest jorden runt osv osv osv.

Men och? OCCCH? DU ÄR DU. Om du GILLAR att spela WoW i 4 år (en kompis jag känner gjorde det... bokstavligen talat) så gör det. Det är ditt fucking liv! Om du gillar det, om du mår bra av det, varför INTE?

OCH KOM IHÅG, när man är ung eller gammal SPELAR roll som människa är man ALLTID och kommer ALLTID att förbli förvirrad! Ena stunden är man överlycklig, säker, har det underbart för att andra ba falla ner i skit!

Asså förlåt. Det finns människor som har varit i koma i 20 år och vaknat upp. Vad har de gjort i 20 år. SOVIT. Inte för att de VELAT, men så har det varit. Vad har jag gjort med 22 år? MYCKET MEN ÄNDÅ SÅ LITE MEN ÄNDÅ SÅ MYCKET MER ÄN EN MÄNNISKA SOM HAR SOVIT

MAN LEVER EEEEEEN GÅNG! DET ÄR SÅ SVÅRT ATT TRO DET OCH PÅ ETT SÄTT HOPPAS JAG DJUPT I MITT HJÄRTA ATT AAALLLAAA MÄNNISKOR FÅR MILJARDER LIVSTIDER PÅ SIG. MEN DET HÄR LIVET LEVER MAN EN GÅNG. OM DU ÄR KÄR, ÅK! ÅK TE ANDRA SIDAN JORDEN, FÖR OM TJUGO ÅR KOMMER DU VETA VAD SOM BLEV OCH VAD SOM INTE BLEV!

Misstag. DET är MÄNSKLIGT. Det finns ett fint streck mellan MISSTAG och PSYKOPATI. Är du psykopat, sök hjälp. Har du gjort ett misstag, get over it och gör inte om det!


Men om du VILL göra något, vare sig det är ett misstag eller inte, så GÖR DET.

Så min kära syster, ÅK! ÅK! För om 5 år, om du inte åkte, du kommer tycka "Gud vilken naiv tönt jag var då, som trodde jag var kär", men det kommer att vara PÅ LÅTSAS! Du kommer aldrig att veta HUR DET SKULLE HA VARIT!

Så därför, go 4 it! Gör det bara! Stolthet är lägre än liv, och därför har du råd att förlora det! Just därför ska jag väl göra ngt viktigt imorgon... Om jag gör det, så skriver jag om det, om jag inte gör det RADERAR JAG DET HÄR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback