Confessions of an alcoholic

I wanna party all night!

Så de senaste dagarna har jag varit, inte jobbig, utan skitjobbig allmänt. För jag är på sånt humör. Varför? Jag har så mycket ångest inom mig (mest om skolan) (eller vänta... det är bara om skolan) att jag inte vill känna av det! Så vad gör man då? Man festar!

Wooohoo tänkte jag igår. Ikväll är det Tuborg-party, jag ska festa hela kvällen, få ut det ur systemet och vakna och plugga.

Ahh, det speciella med människor är inte att de har en smart hjärna, utan en hjärna som kan om och om igen lura dig så grovt!

Jag grovfestade från 00-05:30, kom hem däckade, vaknade bakis, nyktrade till. Och vad händer? Jag vill fieeeeestaaa

Jag får sån panik att tänka om 20 år kommer jag sitta med barn och man och titta på repris av Våra Bästa År och medan ungdomsgrannarna har fest ska jag sucka kl. 2000 (då jag går och lägger mig) och säga "dagens ungdomar". PANIK!

Speciellt att alla ba "åååh när ska du skaffa pojkvän och skaffa barn och blablabla?" STICK! INGA BARN INGEN POJKVÄN (jo kanske hihi om det är ödet så) MEN URSÄKTA NEEEEEJ! OCH VADÅ 30 år o ha barn??? E jag ego om jag skaffar när jag är 40, för när mina barn är 20 så är jag 60! BIG FUCKING DEAL! Mina barn ska ens vara glada att jag föder dem hahahaha fan vilken bitch jag är... Brrrrr asså nu skulle det passa perfekt med en whirre (aka Ballantines aka Whisky för er som ej vet min älskades smeknamn)

Men icke sa nicke. Det ska bli öl ikväll hihi :D

Young 4-Ever!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback