Det finns ingen sjuk värld, bara sjuka människor

Hittade Therese J. Rojos blogg och hennes kompisar. Tydligen var anledningen att hon var mördad... Antingen

1. Pojkvännen kramade henne
2. Pojkvännen var otrogen med henne
3. Pojkvännen var otrogen med någon annan

Så hans flickvän sa att om han inte dödar Tess, så älskar han inte henne (flickvännen)!

Alltså ursäkta? What the fuck? Jag skiter i om de är barn eller inte, men det är det sjukaste jag har hört.

Vissa människor ställer sig även på mördarnas sida, då det finns de som lämnar ut uppgifter på dem... Så de här "snälla" människorna säger att de ska sluta säga vad de heter osv!

Ursäkta, varför inte? Visst, jag VET, man tror inte det om personen, men bara för att du inte kan förstå det behöver det inte betyda att de inte gjorde det.

Men nu säger vissa, "åh stackars *** och **** (mördarna), Gud vad jobbigt. Och nu är hela hans liv förstörd!"

Hela hans liv förstörd? Okej, han kommer säkert ha ångest och undra i sitt huvud varför han gjorde det, varenda dag. Men han är ändå kapabel till det. Hela hans liv förstörd? Han kan iaf skaffa barn, bli kär, se filmen New Moon som offret aldrig kommer att få se. När han kommer ut ur fängelset, kan han åka till sina släktingar och utbilda sig.

Någon skrev också; "*** kommer inte få spela fotboll mer!"

Well, bu-FUCKING-hu!

Jag tror inte på dödsstraff, men jag tror på långa, långa, lååånga fängelsestraff. Våga fitt-Sverige vara känsliga i den här frågan, vååga! MINST 20 år MIIIINST ALLTSÅ MINST OM INTE MER OM JAG INTE UNDERDRIVER DÄR

Jag vet inte om jag har sympati för offret för att hon bor nära mig, eller för att det är en så sjuk historia att man inte kan tro på den. Jag har oxå varit tonåring, en av det jobbigare slaget. När man var kär, spelade det ingen roll om det fanns krig i världen osv. När man var ledsen, så förstod INGEN hur man kände, man trodde livet var slut och man ville bara skrika och skrika. Men djupt inom en, den mänskliga delen, skulle ALDRIG GÖRA NÅGOT SÅ SJUKT MOT EN ANNAN MÄNNISKA

R.I.P.
Therese Johansson Rojo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback