Gäsp

Kan säga att Mix och jag var inte lite fulla igår. Iaf. Vi var jävligt, mkt, fucked up fulla. Men så går vi i stan och ser en tjej.

Ursäkta, vet du NÅGOT som är öppet?

Nej, säger tjejen, och presenterar sig som Irma.

Okej säger vi och går därifrån lalallaa fem minuter går vem ser vi komma mot oss? Irma.

Innan var hon lite sådär hehe oookeej nu är ni fulla och jobbiga, men nu, nu var det heeeeej sööötnosaaaar kommmm det finns en kafé här det är öppet blabla.

Såklart så är Mix o Dix taggade på det. Tills vi kom in.

2 killar, en tjej, och ingen musik.

Där sitter vi och ba hehe. Mimi o jag vågar typ inte ens kolla på varandra, och när en av killarna frågade om vi ville ha något att dricka skrek vi nästan ut direkt NEJ!

Heeelloooo ni kommer knarka ner oss. Ja, vi blev väldigt nyktra där inne, stämningen var konstig (fast en av killarna såg bra ut, såklart slampan Irma strulade upp honom).

Så vi ska gå.

Såklart har de låst dörren, men så fort vi kom ut, FREEDOM! Hoppade in i en taxi, åkte te reka och satt och drack med en kille där.

Som var ful.

Som jag ville strula med.

Tack Gode Gud att man har så bra vänner som Mimi som hindrar en att göra det... Men vid närmare eftertanke är hon skyldig mig vääldigt mycket efter ZILETIN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback