Its a fucked up... night

Ibland finns det signs som klart och tydligt säger; DONT DO IT! DONT DO IT BITCH! Och vad gör man? Man leker smart och går emot dem.

Igår var ett helvetesvarm dag. Eftersom jag är van (men gillar inte värme) så är jag tyst och blabla. Mix klagar o klagar. Sen ska Mimi börja fixa sig.

På Gud i himlen det tog henne mer än en fucking timma att hitta en outfit.

Till slut är hon klar. Vi åker hem te mig. Jag börjar fixa mig. Vad händer? Det börjar regna. Och åska. Och blixtra. Och ljuset stängs av (i tre sekunde) och sätts på.

NEJ VI SKA UT ÄNDÅ!

Vi går och sätter oss i Cair, sen kommer Vuki o Ivana o en till tjej. DÄR VAR DET KUL

Vi skickar sms till vår ärliga vän Denis, är det fest i Reka ikväll?

JAPP, säger slampan.

Vi går dit. Alltså, när jag andades in i klubben så ekade det så tomt det var. Jag överdriver inte. Det fanns inte en enda fucking gäst, 2 från vaktstyrkan (brukar finnas rnt 6-8 st), 2 servitörer (finns minst 8) och där står vi.

Helt okej.

Om inte slampan JOBBIGA FUCKING NINA VAR DÄR. OMG!!!

Vi stod med Denis, Milkan en tjej och slampan. Efter en stund, IZINAT ALLTSÅ MED MENING hälsar jag på den andra tjejen (som var jättesöt =)). Slampan Nina glor och glor på mig o Mimi.

Sen händer det oförklarliga. Diana och Mimi börjar prata med slampan. Horaaaaa GUD VAD JAG HATAR HENNE AAAAH!

OCH VAD HÄNDER MER? SLAMPAN DIANA BJUDER! BJUDER SLAMPAN  PÅ EN DRINK!

WHY GOD WHY?

En natt man vill ba radera :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback