Mycket ska man få höra innan öronen trillar av

Idag fick jag ett sms av Mix.

"Omg. Jag kom im här, 4 tjejer börja skratta åt mig dom ba. Hahaha kolla hennes kjol. :("


Så jag säger till Mix att träffa mig.

Efter att ha försökt övertyga henne att tjejerna var avundsjuka (för igår fick de reda på att hon var svensk - två killar skrek ut det genom hela salen), så tvingade jag henne att gå med mig till IDEA för att köpa mat.

På vägen hem så "bråkar" vi och Mix går framför mig och jag bakom, skriker några saker och skrattar samtidigt på svenska.

En gubbe bredvid oss skrattar och frågar mig om Mimi är sur på mig.

"Japp!" utbrister jag. Jag som är van att gamlingar pratar med mig, är trevlig och lyssnar på gubben som var runt 60 år.

Han börjar prata om sina barn och deras förhållanden, jappp MMM säger jag och låtsas lyssna. Eftersom jag är koncentrerad på Mimis fina kjol, hörde jag bara några få ord av vad han sa.

Så stannar han kvar och fortsätter prata! Jaha, vänta nu lite Mix säger jag!

Jag ska ba låta gubben avsluta sin mening så kan vi gå hem... ANYWAY jag tänker att det är en söt liten gubbe som är social! Ni vet såna där som envisas med att prata i t-banan osv, men det är bekvämare än en knarkare! Trodde jag :P...

GUBBEN BÖRJADE RAGGA PÅ MIMI HAHAHAHAHAHAHAHAHA

Han ba; Bor ni ensamma? Jag ba: Japp.

Han ba; Vaa verkligen!? Jaa, jag heter Sasa, vad heter ni?

(Vi presenterar oss) Han forsätter; Jaså du Slavica (te Mix)

Mix; Milica

Sasa Gubben; MMmm Mico... ska vi börja lära känna varandra bättre? Du är så söööt... får jag komma upp till er?

Jag; Men SJÄLVKLART!

(Gubben får typ stånd)

Jag; Men om du vill lära känna våra farföräldrar så gärna!

Gubben; Ja-ja-haja... Men Mico (te Mix), vad sägs om att gå ut någon gång då? Som ikväll?

Jag börjar skratta och skratta och Gubben rör mig och ba; Åååh du är ju rena rama hormon-tjejen! Du har mycket energi, så mycket dopamin och serotonin! Men Mico, kom igen nu da, vi går ut ikväll!

Mix; Eeeehhh... Jag kan inte

Gubben; Men när kan du da???

MIx; Jag är upptagen tills nästa vecka och då...

Gubben; ALLTSÅ ÅR 2010 ELLER??? HAHA KOM IGEN NU BRUDEN

Nu skrattar jag så mycket att gubbjäveln fattar till slut (hoppas jag) att MIMI INTE VILLE GÅ UT MED HONOM!

Till slut går gubbjäveln, men då kan vi inte ens skratta mer. Vi är så chockade att det är makalöst.

Och poängen med den här berättelsen är att; Fula kjolar drar till sig fula gubbar :)

HAHAHA skojja Mix :D... Poängen är att bara för att några slampor är avundsjuka behöver det inte betyda att din kjol är ful!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback