Panik

Pratade med min UNDERBARA (alltså det låter som att jag överdriver, men vissa människor tror man inte är verkliga, och det är 75% av alla jag känner!) Vuki idag. Okej, jag är full, okej, hon är full. Okej, jag är själv nu men jebiga alltså. Jag läste inlägget under.. panik för framtiden, panik för barn


Varför?

FÖR ATT det är sååå... det är sååå.... OKEJ DET KOMMER LÅTA SÅ BÖGIGT OCH MAKALÖST MEN... Det är så vackert och fint, att föröka sig! Att en DEL av sig själv lever vidare! Sen jag har varit 10-11 år gammal har jag haft tvångstankar.

Jag ska inte ljuga, SJÄLVKLART har de här tvångstankarna handlat om min framtid o blabla, men mest om min familj. Och jag vet när jag håller i det där barnet, kommer jag göra allt i min makt för att skydda det. Mina nuvarande tvångstankar kommer att vara en lek, jag kommer skratta det i ansiktet när jag håller den där snorungen i min famn.

Jag förstår människor som har dödat pedofiler, mördare (till sina älskade), osv! I kärlek finns det inga gränser.

Min systerdotter såg mig med min hund (det låter töntigt, men bokstavligen talat, jag ser honom som min "son", jag skulle kunna misshandla en person som slog honom till att slå honom när han har blivit påkörd av en bil (vilket jag har gjort... han blev inte skadad av det, det var "bara" en bump, men fitthelvete vad jag blev rädd!)

Iaf. Min systerdotter sa; Gud vilken bra mamma du kommer att vara (vilket man VERKLIGEN ej kan tro)

Jaajaaaa, tänkte jag. Men Jag VET att jag kommer att bli den sjukaste mamman i världen. Jag kommer bokstavligen gå igenom eld och vatten för mina barn, PRECIS som mina föräldrar har/hade gjort för mig!

Jag skiter i lagar och rätt och KUK, fast jag föredrar rättvisa framför allt, skadar ngn mitt barn så kommer det bli helvete! Precis som jag vet att en MILJARD föräldrar därute tänker/har gjort samma sk!

Min mamma sa, spelar ingen roll om du hamnar i fängelse, min dörr kommer ALLTID, ALLTID vara öppen för dig!

Och självklart spelar det roll hur man blir uppvuxen, just så ska jag säga te mina barn!

MEN, jag lovar och svär, får jag ens höra ordet "knark" ur mina barns munnar, kommer det bli isolering!

Hellre ett helvete med isolering (och ja e fängelse) än ett helvete med knark osv!

IAF, poängen med det här inlägget är att BLOD ÄR INTE ALLTID TJOCKARE ÄN VATTEN; VERKLIGEN INTE!!! MEN FÖR VISSA SPELAR INTE GUD, RÄTTVISA ELLER NÅGON ROLL!

Man lever en gång! Jag lekte "cool" och sa aldrig jag älskar dig osv. Säg det, för tänk om ngt händer imorgon och dina älskade aldrig fick höra det! Det är inte SÅ svårt! Jag vet :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback