Så går det när man låtsas vara hora

Man blir tagen som en då!

Min käre vän Mix och jag är ute och promenerar idag. Här i fördomsfria, rena Serbien är det allmänt känt att det är OTROLIGT fult och OTROLIGT o-uppfostrat att en tjej röker på gatan.

Såklart så ska de små rebellerna göra det ändå.

Men idag var det lite annorlunda. En låt hade fastnat i vårt huvud.

I WAS GONNA GO 2 SCHOOL, BUT THEN I GOT HIGH

I WAS GONNA PAY MY CHILD-SUPPORT, BUT THEN I GOT HIGH

BECAUSE I GOT HIGH, BECAUSE I GOT HIIIGH

Så vi sjunger den om och om igen.

Så tänker vi varsin cigg, och jag börjar sjunga;

Im smoking a cigarette on the street, oh why?

Mix o Dix tillsammans; Because Im a whore, because Im a whore, because Im a whooore!

Okej, vi sjöng inte skithögt, men en kille framför vänder sig om, chockad och skrattar. Vi börjar skratta och skämmas och då säger han HEY GIRLS!

Jag försökte övertyga att vi INTE var det, men såklart trodde han inte på oss.

Moralen i den här historien är att sjung alltid de rätta lyrics på en låt, alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback