Saker blir som man aldrig tror

Jag svär. Jag har typ en hex på mig.

Om jag INTE tänker på en sak, kommer det att vara bra!

Tänker jag 1000 olika situationer, händer det MEST OVERKLIGA ALLTSÅ HERREGUD!


Jag är en cp-människa, men jag gillar att vara ärlig och det ska jag vara!

Saker blir ALDRIG som man tror. Du kan tänka dig 100 situationer och det du ABSOLUT INTE ENS TÄNKT I NÄRHETEN AV HÄNDER


Jag fattar inte hur människor pallar vara människor.

Jag MÅSTE ta 2 ipren nu! Jag gjorde det igår (men det hjälpte inte), hoppas det funkar idag!

Hoppas det finns ärliga, goda människor därute!

Tyvärr är jag en slampa så jag är inte en av dem! Men jag hoppas att mot mina nära o kära är jag bra!

Pussss

Kommentarer
Postat av: karrro

hahaha diana du e såå rolig full HÖNA e vad du är !!

2009-06-17 @ 14:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback