Alkohol

Nu är jag bakis och jag undrar varför, varför beställer man in den där drinken som kommer fucka upp hela dagen för dig? Varför? Alltså man vet, djupt inom sig, när man har erfarenhet av många bakisdagar att du kommer må dåligt. Men man tänker inte så mycket på det, man tänker Carpe Diem! Var dag har nog av sin egen plåga och blabla. Men morgonen kommer till slut, ibland lär man sig aldrig av sin läxa.

Jag ska nu berätta om den mest bakfyllda dagarna jag någonsin, i mitt 21åriga liv haft. Och jag hoppas verkligen att det inte kommer finnas en liknande berättelse för mig i mitt liv igen.

Jag hade precis fyllt 15 år, jag var vid havet i juggan och där frågar ingen om legg o skit. Ett paradis. Man är med syrran och kusinerna, underbart... Sen att morbror o moster är med är negativt, men det är bättre än föräldrarna själva!

Kvällen kommer. Jag ska leka sådär tonårsball och tog tequila och svalde det direkt utan citron o salt och rörde inte en min (okej, den läxan har jag lärt mig... Nu använder jag så mkt salt som möjligt o citroner plockar jag som att det fanns ett citronträd bredvid mig, jag gör även miner värda för uglypeople.com).

En tequila. 2...3.4.5.6.7.8.9.10. Japp 10 tequilan. Det tar inte slut där. 2 juicevodka (mkt mer spetsad här än i gamla, goda, nykteristiska Sverige)... Och ngt mer som jag inte minns.

6 på morgonen. Jag vaknar. Spyr. Somnar. Spyr igen. Går ut. Spyr. Däckar vid en hundkoja där en galen hund står o skäller på mig. Går till stranden. Spyr. Däckar. Vaknar, spyr. Går till stugan. Spyr. Däckar. Vaknar (nej jag överdriver inte).

Kl. 15.00. Mkt spyende och toalettbesök senare är jag fortfarande i sängen. Min godtrogna syster o kusin hälsar på mig, pratar om tequila o sprit o blandar in choklad där. Jag har spytt allt, allt, som finns i min kropp, tar ett glas vatten... Spyr tillbaka innehållet i glaset igen... Som nu är grönt. Asså jag överdriver inte, den var typ självlysande.

Vaknar. Äter inget. Spyr inget. WOooho!

Kl. 2300 Är fortfarande i sängen.

Dagen därpå. Fortfarande i sängen.

2 dagar senare, kan jag äntligen stiga upp.

Det låter inte så hemskt, men det var det. Det var en trauma för livet och det närmaste jag har kommit att dricka så mkt var på min student. Men aldrig, någonsin igen ska jag göra ngt så äckligt...

Blääää jag hade precis blivit o-bakis nu, men nu snurrar det i huvudet att d minnet...

Kommentarer
Postat av: Din underbara syster som tar hand om dig :D

Nej det va inte såå de va gröna droppar med tequila HAHAHAHA kommer du ihåg hur elaka vi va, du höll på att svimma av spriten och jag och ana ba drev med dig..... HAHAHA

2009-06-09 @ 15:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback