Happy B-day

HAPPY BIRTHDAY 2 YOU

YOU LIVE IN A ZOO

YOU LOOK LIKE A MONKEY

AND YOU ACT LIKE ONE 2

Om en vecka fyller min blogg, och jag kommer med 99,99% säkerhet glömma det, så vi firar det nu.

Lost har laddat med 2 min. Universum kommer hinna att explodera, rulla runt kometer, skapas en ny sol + värld, gå igenom Aristoteles, Jesus, Vikingarna, Galileo, DaVinci, Mozart, Einstein, 60-talet, Tjernobyl, jag föds, jag börjar skolan, jag skolkar, jag börjar röka, jag börjar kolla på Lost, 3 år senare SÅ SITTER JAG PÅ EXAKT SAMMA PLATS SOM NU FÖR DET KOMMER ALDRIG ATT LADDAS NER HÖR NI DET AAALDRIG.

Jaja. Det här är mitt 46te inlägg tror jag. På 358 dagar. Måste räkna ut det. Vänta lite.

358/46 = 7,7

Med andra ord, jag skriver ett inlägg i veckan, i genomsnitt.
Kul. Intressant. Jag lovar. Måste byta namn på den här bloggen till "Intresseklubben".

Ska gå o hoppa ut ur fönstret nu.

Vi har kommit till den futuristiska tiden där människor har vingar.

PS; Mitt femte barnbarn, heter och kommer alltid att heta Albert. Han har fötts minst 58 ggr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback