Hatar såna här dagar!!!

Ur en pluggis perspektiv är det här är onödig dag!!! Visst, jag är inte plugghästarnas plugghäst, men ändå!

Det handlar inte om att jag inte pallar, det handlar om att jag inte kan! Jag öppnar boken, läser, är koncentrerad, tänker inte på något annat (typ vad som händer i Gossip Girl... nej, allvarligt, jag gör det inte) och ÄNDÅ går det bara inte! Det är inte så att jag är trött, sur, ledsen eller ngt. Men ibland går det bara inte och det är frustrerande för jag måste plugga!

Var tvungen o klaga lite... Kan ngn trösta o säga att det är okej, att jag pluggade tillräckligt på lektionen idag o fick en 9a för att ja svara??? Nej, kommer ändå ha ångest... HATA SÅNA HÄRA DAGAR!!!

Kuuukination... Pallar inte ha ångest, och kan inte bota den genom att plugga...

Jaja, har en god nyhet iaf...

I skrivande stund laddas Gossip Girl ner...

I know You Love Me
XoXo
Diana Girl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback