Interview with Myselfovic

Jag har kommit till delen woohoo i Lost :D... Ska ba låta den ladda nu lite efter att ja har kollat så att den inte stannar o ja blir irriterad. Såhär kommer några frågor.

1. Tre ord varför du sist spydde? - hm. i söndags när jag drack. Drack för mkt. Brukar inte spy så ofta.
2. Vad gjorde du 08:00 imorse? - rökte utanför skolan i min mantel
3.Vad gjorde du för 30min sen? - laddade ner fittlost
4. Vad hände dig 1995? - åkte till USA o gick i Tantoskolan
5. Vem fick dig att skratta senast? - Vuki för en timma sen... minns inte vad vi pratade om (har druckit öl)
6. Vilken färg är din borste? - Svart
7. Vad köpte du sist? - Örhängen idag
8. Vilken färg har du på din tröja? - svart o vit
9. Var förvarar du dina pengar? - i en bag
10. Hur var vädret igår? - vaarmt, 33 plusgrader
11. Vad ser du framemot? -  att åka te Sverige 
12. Snarkar du? - då o då, enligt folk. Vaknade en gång för att ja snarka för högt :S
13. Vad är 15? - 15 är i mitten av månaden för mig. 7+8. Även nr 6. 15 februari fyller min barndomväns katt.
14. Vilken skostorlek har du? - 38/39
15. Vill du klippa dig? - IDAG EFTER MÅNADER AV TJAT GICK JAG MED ATT KLIPPA MIG. Finally, tyckte Vuki. Men det är snyggt:D
16. Är du över 25? - Nej
17. Pratar du mycket? - Kollade. 
19. Har ditt namn ett "x" i det? - Nej.
20. Känner du ngn som heter Steve? - Nej
21. Hittar du på egna ord? - ibland. Idag ska jag "min mage har svullnat ner". Fint va?
22. Är du en typiskt svartsjuk person? - Var det i mina tonår. Är sällan det nu.
23. Vad har du för mobil? - Nokia
24. Vem ringde dig senast? - Vuki tror jag
25. Biter du på naglarna? - bet nyss på högra lillfingernageln ;p hihi
26. Har du lockigt hår? - japp, lockigt/krusigt. plattar oftast
27. Vilken konsert ska du på härnäst? - ingen
28. Vem är den sämsta personen i ditt liv just nu? - har ingen. om jag hade, skulle det ha varit kortvarigt
29. Hur många gånger har du svurit idag? - DA....Da att jag vet asså
30. Vilket ord säger du ofta? - picka, slampa, hora, tjenare, asså, ba, jaja, kuk
31. Ska du till skolan/jobbet imorgon? - nej, lördag :D
32. Vem sa du ''jag älskar dig'' till sist? - Vuki tror jag eller Karro :D
33. Vad borde du göra nu? - plugga... eller kolla på lost hihi...
34. Har du något smeknamn? - Dixi, Di
35. Sover du mycket? - Den här veckan, dåligt. Annars normalt.
36. Vilken är den bästa filmen du sett under loppet av 2 veckor? -  Taken
37. När var du sist ute? - För en timme sen.
38. Har du gråtit idag? - nej
39. Är du en glad person? - nej. Lutar mot pessimism
40. Har du roligt nu? - JA :D
41. Vad äter du helst? - McD
42. Vem var du med sist? - Vuki, Vladimir, Dejan
43. Pratar du i sömnen? - NEEEJ JUUST DET... vaknade för att jag PRATADe inte snarkade :p
44. Vem kramade du sist? - Vuki eller Dejan eller Vlajcek
45. Nämn den bästa personen - Dalai Lama
46. Tycker du om någon just nu? - japp, många :D
47. Vill du flytta? - till SVERIGE
48. Hur ofta borstar du tänderna? - varje dag
49. Är du egoist? - hoppas inte
50. Gillar du att bada? - japp
51. Skrattar du åt allt? - nej
52. Vem får dig alltid att skratta? - Paris
53. Gråter du när du tittar på filmer? -  sällan 
54. När grät du senast? - Venne


Fittfrågor. Orka ta upp hela mitt liv oxå. Hann fan få rynkor. jaja LOSTINATION NU :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback