Lost in PMS

Här sitter man (ensam) hemma hos Vuki o väntar på att Lost ska börja. Eftersom det är dubbelavsnitt o jag har sett första och jag laddar ner hela avsnitten tillsammans måste ja vänta på att Vukis sega dator ska ladda ner den till halva. Jag kommer hinna ploppa ut några barn tills dess.

Iaf, idag avslutades min pms woooohoooo! Månadens pms var; ångest och kärlek (blä).

Det händer ibland att jag blir "kär" i killar som jag inte ens brytt mig om förut.

Det har varit;

Jetra aka Sale. En kille som använder skittajta jeans. Okej, han är söt men ÄNDÅ

Nikola i min klass. Han är söt, men ÄNDÅ det är lixom... en kompis.

Och en kille idag från skolan som har tjej. Han är oxå söt men ÄNDÅ. Jag har aldrig tänkt på honom innan.

Andra saker min pms har gjort mig;
*Gråta när Denny i Greys Anatomy "kom tillbaka" i 15 sekunder.
*Gråta för ngt med Kosovo (nej, jag bryr mig faktiskt inte om politik o land i Serbien)
*Skrika på ungefär hälften av världen
*Ha ångest (alltså extra mer än vad jag brukar ha)
*Gråta för filmen Patrioten (kom ihåg att jag har fucked-up hormoner. Döm mig inte för det hihi) Och nej, jag grät inte över att ngn dog, stolthet, hämnd blabla. Jag grät när en flicka sprang till sin pappa.
*Gråta för slutet i filmen The Field of Dreams (men den gråter jag ändå för)

Intressant va? Alltså fitt-Lost, kan du vara segare? A juste. Förra veckan hade jag pms, så jag tyckte att Richard Alpert i Lost var sexig. Jag vet inte om det beror på PMS eller för att han har blivit sexig, det kommer jag få reda på snart.

Alltsåå OOOH VAD SEEEGT JAG PAAALLLARR INTE! I ÅR TACK!!! GOTT NYTT ÅR 2020!!! JESUS HAR KOMMIT TILLBAKA! JAG HAR FÅTT MITT FEMTE BARNBARN

VEM MÅSTE MAN PIPPA MED FÖR ATT NGT SKA GÅ SNABBARE!?

Kommentarer
Postat av: karro

pippa med nån som heter one minute man... så lovar jag att det kommer gå fort :P haha

2009-05-18 @ 23:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback