Snodd av Mix... Mix... Mixiiie

BRUKAR DU :


Titta på dig själv i spegeln:  ja
Gnälla: ja

Skrika: nej

Sova:  insomnia för tillfället? 

Ha ångest: alltid

Ta mediciner du inte borde ta: Nej

Vilja dö: nej

Drömma mardrömmar:

Ta droger: nej

Försöka vara annorlunda: nej

Klä dig i svart: ibland

Gå till kyrkan: några ggr/år

Gå i skolan: ja

Ljuga: beror på.. om personen är jobbig o kmr göra mitt liv jobbigt så JA (gör de här byxorna mig tjocka? tror du han gillar mig osv) 

Hata folk: ibland

Lita på folk: ibland

VEM :

Saknar du: familjen

Vill du döda: hmm.. får återkomma

Rörde dig sist: Vuki??? 

Vill du slå: dvd:n

Vill du kittla: ingen

Kramade du sist: Hristina

Vill du prata med: Henry Cavill

Skrek du på sist: Venne

Vill du vara som:  

Sårade dig sist: the Snitch

Vill du bli galet full med: A. Einstein

Gjorde dig riktigt glad senast: Zoki när hon var här

Fick du sms från senast: orkar inte kolla

Ringde dig senast: vet inte har dragit ut sladden

Är vackrast på jorden: Henry Cavill (snyggast)

Älskar du mest: Min familj


HAR DU :

För många vänner: Jaaa veenne dura?
Förföljelsemani: ja, när jag har gjort ngt jag skäms för... svarar inte ens i tel då, drar ner gardiner osv

Tvångstankar: ja

Någon annan psykisk sjukdom: psykiskt störda vet inte att de är det... så ja

Någon fysisk sjukdom: nej

Någon skada: nej

Färgat håret: ja

Brutit några ben: ja

Några piercings: nej
Tattueringar:  nej o d stavas med ett t

Egen dator: ja

Bra självförtroende: helt okej

Kysst någon: ja

Köpt kondomer: ja

Tagit nakenbilder: nej 

Sagt jag älskar dig till någon i dag: till han som slog sönder Jack Shepard yeees

Bjudit ut någon: ja

Varit kär: venne

Dumpat någon: ja

Stulit någonting: ja... och jag blev busted av syrran för att jag var så nervös när jag snodde ngn töntig sminkprodukt så märkte jag inte att "test"-lappen stod kvar 

Lämnat landet: ja

Rymt hemifrån: typ till grannen

Tuttat eld på nått: ja

Gjort något olagligt: ja


HUR :

Går du:  normalt
Springer du: Normalt..

Svarar du i telefonen: da!?

Fördriver du tiden: serier, spel 

Mycket pengar har du: jaaa veeennee dura?
Tjänar du pengar: pluggar

Ofta bäddar du sängen: 1 gång om året 

Ofta diskar du: varannan dag

Många stör du dig på: tyst

Ofta träffar du din familj: några ggr om året


TROR DU :

Att du kommer bli något: ja, en bög
På Gud: agnostiker

På rymdvarelser: wie vad kul om det fanns :D:D:D bara det inte blir ngn mars-attack

Att folk tycker om dig: bryr mig inte

På ett liv efter detta: jaaa veenneee dura?

Att fiskar kan tänka: ja

Att du kommer leva länge: vet inte.. har bra gener, men kmr typ halka på en nål o få en colaflaska genom ögat. allt är möjligt med mig


VÄLJ :

Katt eller hund: Hund

Vit eller svart: Vit

Varmt eller kallt: Kallt

Vatten eller land: Land 

Sex eller kyssar: Kyssar.

Telefon eller internet: Internet

Musik eller tystnad: Musik 12/7

Bok eller film: bok


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback