Stört

Det har gått 3 och ett halvt år sedan min käre vän Vuki fyllde 18 år.

De som var på festen vet vad som hände.

3-i-topp fullaste moments jag ngnsin haft.

Men med tiden glömmer man bort att man verkligen var full.

Så blir man oxå påmind om att man verkligen var full.

Vuki o jag tråkar eller nej, egentligen väntar vi på sega majstori som ska komma o installera klima hos henne.

Så vi kollar på bilder.

Och vad ser jag? VAD SER JAG???

MIN MORBROR ÄR PÅ SAMMA FEST SOM JAG

Asså Guuud vad jag skäms. Och kom ihåg att det har gått 3 OCH ETT HALVT ÅR.

En man skulle imorse, klockan 7 på morgonen, kunnat komma in o väcka mig och säga.

"Diana, kolla på portföljen jag har, okej?"

Jag kollar, och jag ser en miljard kronor där i.

"Diana", säger denne man, "du får pengarna om du nämner vilka som var på festen."

Jag lovar, jag skulle kunna ha nämnt 50 pers som var där, MEN MIN MORBROR HERRE MIN SKAPARE... Chock... Chock... Och på den tiden "fick" jag inte dricka av mina päron... Skön att han inte sa ngt om att jag tog sönder en stol på den festen... och sen däckade i toan!

Vad vare man sa nu igen? Juste, blod är tjockare än vatten :D... Men hos mig är alkohol tjockare än blod :P

Kommentarer
Postat av: Vuki

hhahahah älskliiingen då.. de gör inge ja glömde bort hur ja kom hem för en vecka sen... knaaaaaaaaaaaas.... sååå när ska vi dricka igen? AHAHA love.. ja saknar dig roomiie

2009-05-19 @ 10:43:19
Postat av: Anonym

haha saknar dig oxå o sidentäckena!!! När du vill sötnos, när du vill... Jag är (nästan) alltid redo för alkohol

2009-05-19 @ 16:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback