A Revenge Please... Served cold, A Couple of Months Old, But the older, the tastier :)

Jag är inte så mycket för hämnd, men att höra andras är grrr... Kul :).

Det här är den Perfekta Hämnden!

En kväll var Mix och jag och några till ute. Där träffar Mix en söt kille (som blev ful sen), som vi kallar för Whisky Jr!

Whisky Jr var charmig som bara han kan när man inte känner honom i djupet, och han och Mimi strular. Det går några timmar, och Whisky Jr börjar ragga på Dix!

Senare i historien får vi intrycket av att han inte var en snäll, godhjärtad kille, utan en kille som trodde han var pimp (asså hans DJ-namn är Dj Evil... bara det gör så att man ba hehe pat on the shoulder). I-U tänker Mix och Dix om Dj Evil (hahaha).

För han är en tönt. Som tror han är Evil. Och cool. Och snygg. Och kan få alla brudar i världen, och ja... en tönt helt enkelt.

Några månader passerar förbi och Mix och Dix sitter i Dusanova och har tråkigt.

Vi kollar igenom telefonlistan och ringer några människor (de vi hatar tjuvringer vi). Så kommer vi te Whisky Jr!

Mix ringer;

Mix; Heeej sötnos.


WJ: Hej... Marija???

M: Eeeh.. Aaa, Marija hehe...

WJ: Åh tjenare! E inte du på slava?

M: Joo.. hehe saknar dig.

WJ; Vill du ses sen?

M; Mmmm... ta med dig kondom...

WJ; ...

M; Hallå!?

WJ; Eh.. e du säker?

M (håller sig för skratt); Mmm... ta med dig, för jag har inte...

WJ (har typ stånd); ...

M; HAALLLÅ jag har inte kondomer, kan du ta med dig?

WJ (leker "pimp"); Bruden är du säker?

M; MEN JA

WJ; Bra, jag tar med mig kondom...

M; Mmmm ring mig sen.. hihi

Dj Evil fick smaka lite på ondska aka Mix "Marija"

MUAHAHAHAHHAHAA... Ahhh, som att tappa en krona och hitta en hundring :)


Kommentarer
Postat av: Mimi

HAAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA

JAAAG DÖÖÖR...DEN LILLA HOORAN


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback