Bäbisar

Asså whats the deal, allvarligt?

Nej, sanningen att säga, jag hatar spädbarn. De är så onödiga. De ba... ligger där. Sen så ska man vara glad "åååh vilken söt bebiiis". Och sen?

Hatar när folk ba KOM O SE BEBISEN KOM O SE BÄBISEN KOM O SE DEN KOM O SE DEN.

Skicka en bild så är jag nöjd okej.

Barnet kan inte prata, gå eller göra något annat än att glo och kanske skrika bajsa kissa osv.

När jag var liten och hade en docka, ringde jag inte hela familjen och sa KOM O SE DOCKAN KOM O SE DEN KOM KOM!!! Wtf?

OKEJ om d är en unge som kan prata och typ gå... Men kolla på en (förlåt men d e sant) död limpa som ba... ligger där?

Så säg såhär. Jag går och kollar på bäbisen. Och sen? Asså 3 sek. D e allt som krävs. Titta, jaha, den ser ut precis som alla andra ungar. Hejdå. Nej, man måste sitta där och helst säga "Guuud va söööt" "GULLIG" FINASTE BEBISEN JA SETT.

Asså lämnar du den dör den typ efter en timma, fan vet jag. Vad är poängen?`VAD är poängen med att kolla på den? Det är som att säga "åååh jag har köpt en ny tegelsten, kom och se den!"

Så kommer alla och kollar på tegelstenen i barnvagnen som sover, och alla säger åååh va söt. Vem fan gör d? Exakt så ser jag med barn.

Jag vill inte se ditt fula barn, förlåt, men d e sant. Ditt barn som ut EXAKT ut som miljontals andra barn (om d inte är kines, svart, indier osv.)

Och kom tillbaka om 2 år när ungen kan prata.

Blääh. Kommer jag bli en dålig mamma? JAPP :D

Kommentarer
Postat av: Mimi

hahahaha meeh dix...det är såå underbart att titta på..för det är ett heelt nytt liv liksom..=) som ligger där och är oskyldigt..okej kanske inte men! Man vet att denna lilla sak kommmer bli precis som oss..och du kmr bli en jättebra mamma..för när du i framtiden ser DIN egna lilla tegelsten som ler mot dig...såå kommer du att känna precis de vi andra(iaf) jag ser varje gång jag tittar på tegelstenen i en vagn eller plockar upp och känner lukten av bebiiis!!! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback