Don Bagheera de Dantés

Japp. En katt. Som borde omdöpas till Don Bajsis de Kissis. Slampan kissade på mig!

Tog mig 36 timmar för att få hans förtroende, o äntligen sitter vi i soffan, myser, kollar på Greys Anatomy. När slampan hoppar upp på min mage o kollar ner mot min höft.

Aww säger ja, Lilla Baggis har blivit rädd för sin skugga!

I wish det mörka var en skugga. Jävla kiss(e)-katt.

Fan vad längesen det var man hade katt! Jag har typ glömt bort allt.

Blä.

Jaja. Baggis är född i en ny tidsålder. Två morsor, coolt va? Jaja, blir han mobbad av andra kattungar är det bara att hota dem med kastrering.

HerreGUD vilken tönt jag är.

Och Mimi, ps. Nej, din kumas kärleksliv är lika dött som alla bakterier på min tröja som Bagheera så vackert insisterade på att urinera ner.

Kommentarer
Postat av: Mimi

tack för den trevliga informationen kumcee


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback