MURPHYS FUCKING LAW!!!

OOHH YEAH U HEARD ME! MURPHYS LAW... o va gör ja...? Skrattar HAHHAHA JA DÖÖÖR :D (okej ja e full) ALI IPAK!!!


Lyssssna va som händer.

När allt går dåligt.. kan det gå sämre... ? JAAAAAPPPP!!!

Så... Jag sätter på mig en KLÄDNAD o trallar runt lägenheten... HMM ska ha cigg tänker ja.. ta på sig bh? ÄH PALLA

STÄLLER MIG I HISSEN.. ska just lägga nycklarna i fickan på klädnaden.. o va händer? DE RAMLAR NER... I HÅLET MELLAN DÖRREN O PLATTFORMEN HAHAHAHHAHHAHAHAHHAHHA JA DÖÖÖÖÖÖRRRR!!!

FLashback? JAPP

Så där står ja och skrattar.. för vafan ska ja ta mig till? Visst balkongdörren är öppen, men hellre GÅR ja te Sverige än går te grannen o klättrar över te balkongen..

Så jag går förbi Hacienda.. och FORA.. TVÅ GÅNGER UTAN BH.. medan folk festar.. för att hämta extranyckeln.. väcker två stackars dagen-efter-ska-vi-arbeta-människor..

och finally kommer hem =)...

Det är så kul att man kan skratta åt sånt här.. inte några år efter det har hänt.. utan medans..

HerreGUD... Nej, ska inte säga "det kan inte va sämre" för DET KAN!!!

Om en zigenare nu kröp under hissen, hitta extranyckeln... bröt sig in, sket på min matta o snodde allt ja hade...


JAPP

IN YOUR FACE MURPHY!!! JAG ÄR ETT STEG FÖRE DIG (hoppas ja :$)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback