Oh Thinking Of Our Younger Years, When It Was Only U And Me

106 inlägg på ett och ett halvt år. Det är typ... nada hahahahaha. Iaf. Det är dax att ta nästa steg, och gräva ner den här horungen djupt ner i jorden.

Vi hade våra goda stunder.

Minns du när vi berättade te världen (och 3 personer av 6 miljarder läste) om råttan som jagade mig?

Minns du byggarbetaren Björne?

Om flygplansresornas berättelse?

Arne, vad gör han nu, var är "captain Arne"?

Min vän, det är dax att jag lämnar dig.

Jag kommer inte att sakna dig, för du tvingade mig starta om datorn många gånger för att du knullade upp mig så hårt.

Jag kommer inte tänka på dig, för jag har slösat för mycket energi med att bli irriterad.

Men som sagt, vi har haft våra stunder.

Det var en journey, som jag kommer glömma så fort jag har loggat ut.

Adios my friend! Du var trots allt där när jag hade tråkigt eller var irriterad och speciellt när jag inte hade ett liv.

Psst; Min nya blogg är diancek.blogspot.com. Den kommer bli ännu mer tråkigare, fylld med töntiga vardagsproblem, hat och framför allt minnen som man önskar att alkoholen hade gjort den till ett svart hål.

Och en sak till; Mimi, bebisar stinker hudlukt och fittslem. Ingenting gott. Om du inte är lesbisk förstås.



GOODBYE! SEE YOU IN ANOTHER LIFE, BROTHA!

Och så flög hon mot den nedåtgående solen, och vände sig inte om en jävla gång. :)

Kommentarer
Postat av: kax

HAHAHHAHAHHAHAHHAHAHHAH så jävla bäääässsst

2009-09-28 @ 22:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback