Revenge#2

En annan hämnd-historia! Som sagt, jag gillar inte att hämnas, det var inte värsta hämnden men jag kunde ej låta bli!

Det fanns en söt kille som heter A. A raggar på mig och flörtar och jag blir typ kär i honom. Samtidigt raggar A på min kompis S, och säger att han älskar henne och så vidare. Vi var ganska bra kompisar, så efter någon månad får vi reda på att han doubleplayar oss! S brydde sig inte så mkt, för hon hade inte känslor för honom.

Så en kväll sitter jag vid PA (yepp, playahead) och på den tiden fanns det om någon var en skit på PA, så la admins en bajskorv bredvid personens namn, och vad personen än gjorde kunde de inte få bort den!

Och eftersom på den gamla goda tiden så var jag en liten hacker, så hade jag mkt pengar i pa-banken (nej, jag ringde, I repeat, ringde inte för att få in.. som sagt, hackade hihi :)).

Så jag köper en bajskorv till A, där det står typ Jag Gillar Bajs (det här var för 7 år sen, minns inte exakt).

Men bajskorven är där bara en timma, det är ju ba admins som får lägga en för alltid. Men det vet inte han, att det var jag som köpte den...

Jag skriver i hans GB; HAHAHAHA A, JASSÅ nu vet man vad du tänder på...

A; NEJ ASSÅSAD SALD (SVORDOMAR SVORDOMAR) (FUCKAR UR) OSV

10 minuter senare.

Raderade han kontot...

 

MUAHAHHAHAHAHHAHAA

Som sagt, inte den värsta hämnden, låter lamt nu... Men på den tiden va pa da shieeet... hähähää


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback